تو و من

موضوعات مختلف

تو و من

موضوعات مختلف

معرفی سایت

سلام. چه خبر؟

میخوام یه سایت معرفی کنم.

اسمش سایت دانلود افغانستان هست

سلام.چطورین؟

امروز تا ظهر برام روزه توپی بود!

ساعت ۶ صبح زدم بیرون از خونه.از توچال تا میدون ونک پیاده روی کردم!!

عجب حالی داد.....

بارون میومد.قطع میشد.دوباره میومد.

یاد نمک آبرود افتادم. یادش بخیر. هم ماشین های عبوری عین ماشین های نمک آبرود بودن هم آدماش!

خلاصه جای همه خالی.

خیابون های تهران خیلی رویایی شده(به قول یکی از دوستان!) خصوصا مقدس اردبیلی.خیلی رومانتیک شده بود!

جاش خالی....

فعلا تا بعد!


فرانسه اومدم!!!

سلام.خوبین؟

بالاخره گوش شیطون کر می خوام از امروز کلاس فرانسمو شروع کنم دوباره(بعد از وقفه ای ۲/۵ ساله..... مادر جان!!!!)

امیدوارم این دفعه دیگه اتفاقی پیش نیاید و بتونم ادامه بدم

البته یه ۲۰ هزاری بیشتر پیاده شدم(کلا ۷۰ تا) ولی عیب نداره.ارزشو داره

تا بعد

رایج ترین سوالات در مصاحبه شغلی

- از خودتان برایمان بگویید
این سوال معمولا اولین سوالی است که هر مصاحبه کننده‏ای از شما می‏پرسد که جواب آن معمولا به این ترتیب است :
مشخصات اسمی، تحصیلات، سابقه کاری، تخصص، چگونگی عملکرد، افتخارات و هر آنچه که نیاز باشد حداکثر در عرض ۲ دقیقه (مختصر و مفید). باید دقت کرد که در پاسخ به این سوال و در کل همۀ سوالات نباید حاشیه رفت و جوابها را از زندگی شخصی بیرون کشید. همچنین باید دقت کرد که مسائل و مشکلات ما به خودمان مربوط است و نه به محیط شغلمان. ضمنا فراموش نکنید که این سوال برای گرم کردن است.

۲- از ما چه می‏دانید و چرا ما را برگزیدید
در جواب این سوال باید کمی دقت کرد و از قبل اطلاعاتی را راجع به این اداره یا کارخانه کسب نمود. همچنین ترجیحا مزایای این مورد شغلی را بیان نمود بعلاوه آیندۀ شغلی، اهداف کاری، مشکلات و موانع و … را نیز باید عنوان نمود.

۳- چرا شغل قبلی خود را رها کردید
این سوال معمولا برای محک زدن روحیه شماست و ترجیحا از انتقاد و بدگویی شغل قبلی بپرهیزید و همچنین سعی کنید به مصاحبه‏کننده بفهمانید که تنوع طلبی و میل به پیشرفت اولین هدف تغییر شغل بوده است.

۴- شما چه کاری از دستتان بر می‎‏آید که فکر می‏کنید بهتر از دیگران می‏توانید
و یا چرا فکر می‏کنید برای این کار مناسب هستید
بهتر است در جواب این سوال به چند مورد از استعدادهای خود اشاره کنیم که در این رشتۀ کاری به کار می‏آید مثلا اگر کار صنعتی است، به مهارتهای فنی اشاره شود و اگر کار نرم افزاری است به مهارتهای مطالعه و … اشاره گردد.

۵- آیا شغل دومی هم دارید
داشتن شغل دوم جرم نیست اما گفتنش هیچ فایده‏ای در یک مصاحبه نخواهد داشت. پس ترجیحا آنچنان وانمود کنید که تمام تمرکز شما بر روی این کار است.

ادامه مطلب ...

نظر سنجی

الان داشتم به نظر سنجی تو وبلاگم نگاه می کردم. اینجا


خیلی جالب بود. نظر غالب در مورد وبلاگ یا بد هست یا عالی.

موندم کدوم درست هست؟!

منتظر نظرات بیشتر و دقیق تر شما هستم.

تا بعد